Politik for bestilling og afbestilling af billetter

Politik for bestilling og afbestilling af billetter

Baggrund

Denne politik er lavet ud fra en målsætning om at give vores medlemmer først adgang til billetter, før der kan inviteres gæster.

Vi understreger, at der kan være arrangementer, der er så populære at man selv som medlem kan gå forgæves.

Samtidig har vi oplevet, at der er mange gengangere blandt medlemmernes gæster, hvilket jo optager en plads for, at nye potentielle medlemmer eller erhvervskontakter kan opleve Vinlauget Grand.  Dette vil vi også indføre retningslinjer omkring.

Slutteligt har vi oplevet lidt udfordringer med, at man ikke i tide får afbestilt sin billet i tilfælde af, at man er forhindret og i værste fald no-shows. Dette resulterer i, at pladsen går tabt, selvom den kunne være udnyttet af en anden. Ligeledes har vi spildte omkostninger til mad, vin mv.

Vi har derfor også indført nedenstående politik for afbestilling af billetter.

 

Politik for bestilling af billetter

For at prioritere vores medlemmers forrang til arrangementerne er det i de første 5 dage fra frigivelsen af arrangementet, kun tilladt at tilmelde den person der tegner medlemskabet.

Fra 6. dagen efter frigivelsen kan der tilmeldes ”potentielle medlemmer” – altså folk man forventer har en oprigtig interesse i at være en del af Vinlauget Grand. Her kan som udgangspunkt bestilles 1 billet pr. medlem (udover medlemmets egen billet). Har man brug for yderligere, tager man blot fat i os.

Her kan der også inviteres almindelige gæster som erhvervs/kundepleje under samme forudsætninger som ovenstående.

Fra 14. dagen efter frigivelsen må der mod betaling inviteres venner, gengangere og lignende mod betaling af kr. 250,- pr. billet. Beløbet betales på Mobile Pay nr. 868680 ved bestilling.

Grundet de praktiske omstændigheder omkring arrangementet lukkes der for tilmeldinger 5 dage før arrangementets afholdelse.

Der skal reserveres med gæstens navn, men med det inviterende medlems e-mail, så vi kan se hvor billetten høre til. Af samme årsag laves en reservation pr. gæst/billet.

Med baggrunden for disse tiltag er vi overbeviste om, at vores medlemmer selv kan foretage ovenstående vurdering. Vi anser det derfor ikke på nuværende tidspunkt nødvendigt med kontrol procedurer og lignende. Ved tvivlstilfælde kontakter man blot Puk.

 

Afbestilling af billetter

Når tilmeldingen er lukket jævnfør ovenstående er mad, vin osv. booket til dig og dine gæster.

Derfor koster det fremover et gebyr på 250,- pr. billet at melde fra efter dette tidspunkt.

Ved afbud på samme dag som arrangementet koster afbud 500,- pr. billet.

No shows er uacceptable og koster 1.000,- pr. billet.

Vi har haft enkeltstående tilfælde af, at et medlem har været i tvivl om, hvorvidt man er tilmeldt – dette kan altid tjekkes på Eventbrite appen, som jo blot downloades.

 

Med venlig hilsen

 

 

Vinlauget Grand